Maar hoe komen die producten er eigenlijk? In deze blog nemen we je mee in ons ontwikkelproces. Van een eerste idee tot een product dat in de praktijk z’n waarde bewijst.
Het begint met een vraag
Soms komt die van een klant: “Hebben jullie iets voor accu heggenscharen? Die zijn minder krachtig, dus de messen moeten extra soepel over elkaar schuiven.” Of: “Wij willen tanken in het veld, maar hebben geen stroom. Wat nu?” En soms komt het idee van onszelf. Omdat we iets zien wat beter kan. Duurzamer. Efficiënter. Of gewoon slimmer.
Dan gaan we áán
Een vraag is voor ons geen probleem, maar een uitnodiging. Onze productontwikkelaars duiken erin, bespreken het met klanten en testen prototypes. Soms wekenlang. Soms maanden of zelfs jarenlang. Net zolang tot het werkt.
Zo ontstond bijvoorbeeld:
- Agealube Accu Heggenschaarspray, speciaal voor die lichtere motoren met minder kracht.
- Agealube Eco Heat, een geurloos, fossielvrij alternatief voor dieselverwarming.
- En natuurlijk: Ecomaxx, onze schone, ethanolvrije brandstoffen specifiek ontwikkeld voor de toepassing in (cross)motoren, klassieke auto’s en boten.
Testen, testen, testen
We ontwikkelen alles met de eindgebruiker in gedachten. Dus testen we in de praktijk. Soms bij klanten, soms op onze eigen machines. Want een goed idee is pas een goed product als het z’n belofte waarmaakt. En dat onder alle omstandigheden.
En dan?
Als het product voldoet aan onze eisen, en de klant is tevreden, dan gaat het in productie. We zorgen voor de juiste verpakking, duidelijke communicatie én distributie. Zodat het product niet alleen technisch klopt, maar ook praktisch in gebruik is.
Zo doen we dat. Op z’n Gelders.
Altijd vanuit de praktijk. Altijd met aandacht voor wat er écht nodig is. En altijd met een beetje lef om iets te maken dat nog niet bestaat.
Enne… heb jij ook zo’n vraag waarvan je denkt: “Bestaat dat al?” Laat maar komen. Misschien is het straks wel ons volgende topproduct!